Det er Tone Lensebakken og Liv Ekeberg som farter land og strand rundt etter nyttig og informativt forbrukerstoff.

De to journalistene jobber på tvers av konsernet Vennesla Tidende er en del av. Polaris Media Sør består av åtte mediehus fra Varden i øst til Lister24 i vest.

Forbrukersatsingen er kommet i stand ved et samarbeid mellom de åtte mediehusene.

Det betyr at Vennesla også er en del av Lensebakkens og Ekebergs dekningsområdet.

– Våre lesere har kanskje lagt merke til at vi har publisert noe forbrukerstoff gjennom høsten. Det er nettopp et resultat av det gode samarbeidet vi har med konsernets to forbrukerjournalister. Nå er både Tone og Liv blitt varme i trøya og håper å kunne få tips også fra Vennesla Tidendes lesere, sier ansvarlig redaktør Christopher Johansen.

– Er det noe som irriterer deg eller undrer deg som lokal forbruker? Ikke nøl med å ta kontakt med dem, oppfordrer Johansen.

Våre forbrukerjournalister kontaktes på denne e-postadressen: forbruker@pmsor.no